Gå til innhold
Arkivverket

[#20624] Olaf Nilsson Løkenstuen frå Nannestad til Amerika 1885 - huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg freistar å stadfesta desse opplysningane:Olaf Nilsson Løkenstuen, fødd i Nannestad mars 1862, son av husmann Nils Thorson og Dortha Haakonsdotter, skal ha utvandra til Amerika i 1885 med kone:Karen f. Edseth, fødd i mars 1857, truleg òg i Nannestad, og minst ei dotter:Minda Olafsdotter, fødd 7.5.1882, rimelegvis òg i Nannestad. Minda er truleg ei avstutting av eit lengre namn, kanskje Mathilda??Huslyden busette seg i Dane Co., WI og tok namnet Lokken.Er det nokon som kan hjelpa meg å identifisera denne huslyden og skaffa meg eit ''norsk'' namn på Minda? Kanskje finst det ei bygdebok for Nannestad som kan hjelpa?Eg takkar på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

WOOPS: Olaf Nilsson Løkenstuen skal vera fødd i oktober 1862, ikkje i mars. Eg seier meg lei for feilen!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.