Gå til innhold
Arkivverket

[#20668] Brødkjører Ole Christian Olsen, Vestby


Gjest Bjørg Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Rasmussen

Jeg søker brødkjører Ole Christian Olsen født ca.1850,Laboeie Vestby ,Akershus. Hans kone Karen Torkilsdatter. Er det noen som kan hjelpe meg? Vennlig hilsen Bjørg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Einar Rustad

Ved ft. 1865 var det en husm. på Labo s. Karl Johannesen,f. i Hobøl 1841 og h. Trine Torkildsdtr f. i Hobøl 1841. Kan det være en søster. vh Einar Rustad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei BjørgJeg finner en Ole Olsen og en Karen Torkilsdatter på gården Flakkestad i Vaaler i ft-1900, kanskje disse er dine folk? mvh Gitte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

- Og i Ft-1965 for Waaler, finner vi på Flakkestad gård, gårdbruker og selveier Hans Olsen med hustru Johanne Thoresdatter.Kanskje det er Ole Christian Olsens foreldre? Våler er jo ikke så langt fra Son, så kanskje du skal ta en titt på dem? Gitte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Rasmussen

Hei Gitte J. Martinsen, Son. Du kom med flere opplysninger av interesse. At Labo ligger i Son vil også hjelpe meg, for det stedet har jeg lett etter. Tusen hjertelig takk. Vennlig hilsen Bjørg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.