Gå til innhold
Arkivverket

[#20680] Esaias Anderson, f. Vadsø 1866 - til Chicago - kven var han og kvar vart han av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Esaias C. Anderson, fødd i Vadsø kring januar 1866, skal ha vore son av målar og glasmeister Johan Henrik Andersen i Vadsø, opphavleg frå København i Danmark, og kona Agnethe Kristine Esbensen frå Vadsø.* Er det nokon som har tilgjenge til kyrkjebøkene for Vadsø og som kan sjå etter den nøyaktige fødselsdatoen til Esaias?* Og kva med mellomnamnet til Esaias?Esaias utvandra til Amerika i 1885 og gifte seg første gongen i Albert Lea, MN 7.10.1903 med Martha Dorthea Hillestad, fødd i Mower Co., MN 11.9.1872. Men ho d. i Albert Lea, MN alt 9.2.1909. Ho let etter seg tre born, men desse ser me ikkje noko meir til!Esaias flytte som enkjemann til Chicago, IL der han 9.11.1911 gifte seg att med Johanna A. M. Wirth, fødd i Tyskland kring 1875. Paret fekk to born:- Martha Anderson, fødd i Chicago, IL 1913- Gertrude Anderson, fødd i Chicago, IL 1915I FT1920 finn eg denne huslyden på 818 Jill Avenue i Chicago, Cook Co., IL der Esaias var ''grocery clerk'':~~~~~~~~~~Anderson, Esaias 50 Nor Nor NorAnderson, Johanna 44 Ger Ger GerAnderson, Martha 6 IL Nor GerAnderson, Gertrude 4 IL Nor Ger~~~~~~~~~~So, i FT1930 finn eg huslyden på 5100 Lee Avenue, Downers Grove, DuPage Co., IL der Esaias var ''carpenter in dry good store'':~~~~~~~~~~ANDERSON, Esaias 58 Nor Nor NorANDERSON, Pauline 54 Ger Ger GerANDERSON, Martha 16 IL Nor GerANDERSON, Gertrude 15 IL Nor Ger~~~~~~~~~~Om Kona skifta namn eller Esaias skifte kone, veit eg ikkje, men det er i alle fall same huslyden.* Er det nokon som har tips om korleis me skal finna lagnaden til denne huslyden i Illinois? Om me kan finna ein nekrolog for Esaias, kan me kanskje òg finna ut kvar det vart av born frå første ekteskapet hans...På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Jeg har tidligere fått nekrologer fra lokale aviser gjennom biblioteket i byen. Så vidt jeg kan finne ut har Downers Grove Public Library E-post danleym@downersgrovelibrary.org, hvis ikke jeg blir lurt av søket mitt. mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Ser ikke ut til at du har blitt lurt av nettsøket... :-)Byen har 2 bibliotek:Downers Grove Public Library, 1050 Curtiss Street, Downers Grove, IL 60515. Tlf: +1-630-960-1200. email: danleym@downersgrovelibrary.orgWoodridge Public Library, 3 Plaza Drive, Woodridge, IL 60517. Tlf: +1-630-964-7899. email: wrs@sls.lib.il.usJan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Since there is only 1 Esaias in the IL index, d 5/29/1936, i will do a lookup within the next week, and that might lead to his wife; i did not find anything in the online Trib; and i asked someone to look at the Trib film for him. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Thank you very much, Roger, for checking out the Esaias Anderson who died in 1936. However, I am not convinced it's the right one... There was another Esaias Anderson in Chicago, IL at the same time, but he was born in Sweden about 1864 and was married to Gerlina, born in Sweden about 1866. They are in the 1920 census, but I don't see them in 1930...But let's hope I'm wrong...Thanks again for your great assistance in this matter!Very sincerely yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Kirkebøker for Vadsø 1866 er dessverre blitt ødelagt, jeg fant imidlertid konfirmasjonen hans;19/8-1883 Esajas f. 1/1-1866 foreldre N. malermester Joh. Henr. Andersen og Agnete Kristine f. Esbensen.Som du ser er mellomnavnet dessverre ikke tatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg oppdaga først i dag at eg hadde oversett den siste meldingi her frå Odd Villy, so lat meg få takka, seint, men godt!Then I wonder, Roger, did you ever find out anything more about the Esaias Anderson who died in Chicago, IL on May 29, 1936? Was it ''my'' Esaias?Thanks again for your great assistance in this matter!Very sincerely yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Not yours; i do see this name in some Chicago directories as Esias, clk=clerk. He may have lived past 1950 or let Illinois. Nor do i see her in DuPage. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

According to the Dupage co clerks office: he died 11-24-1957 and she 3-17-1952; but it will cost $12 each to purchase the d/c's to learn details--like if these are really the right ones; no Trib obit, might try a few online indexes at usgenweb/wisconsin/dupage; otherwise you might ask the lib's-via email--to look at phone books--to learn their address and then try local papers for an obit. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.