Gå til innhold
Arkivverket

[#20695] Elling Halversen Longva og/eller Fjørtoft?


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Spørsmålet om Jon Nilsen eller Jon Jonsen Longva (tema 20556) er oppklart, men kva for ein Elling som var far til kona, Marte Ellingsdtr., død på Longva, 84 år gammal i 1815, har eg ikkje funne ut. Der er ein Elling Halversen Fjørtoft N,som har 5 dåpsbarn 1724 - 43, deriblant ei Marte i 1725, og ein Elling Halversen på Longva som har 2 dåpsbarn 1728 - 1735, men inga Marte som eg har funne.Litt 'mystisk' er det at borna til E. H. Longva heiter Halvor og Henrik, og at kona til E.H. Fjørtoft heiter Eli Henriksdtr. Kona til E.H. Longva har eg ikkje funne.Eg finn heller ingen Elling Halversen i dødslistene for Haram 1739 - 1810. Halver (Halvor, Halvar) er eit uvanleg namn i Haram, Henrik er heller ikkje mykje brukt. Eli Henriksdtr. var dotter til Henrik Eriksen Nogva.Kan det vere same Elling'en som flytter mellom Fjøryoft og Longva og Fjørtoft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.