Gå til innhold
Arkivverket

[#20718] Kobling til søkermotorer?


Gjest Sigbjørn Sandsmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Er det slik å forstå at der automatisk blir lagt inn link -kobling eller hva det nå kalles fra 'Debattsidene' slik at det går ann å søke på diverse søkemotorer på navnet til den som har lagt inn 'Nytt Tema'og da komme inn på 'Debattsiden? Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg mener Jan O tidligere har skrevet at debatten også er ordnet som en database og derfor kun tilgjengelig via DA. Som du kan se er lenken for de enkelte tema på samme form som til de andre databasene.Det eksisterer i så fall ingen html-side som en søkemotor kan plukke opp før du har klikket på Debatt og den forsvinner nok når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Dette stemmer ikke helt. Man kan søke på 'Astrid Ryen' og Sigbjørn Sandsmark' og noe kommer opp fra innlegg i Brukarforum. Jeg oppdaget dette for et par år siden da noen ringte meg her hjemme angående et innlegg på Brukarforum. De hadde sin informasjon fra Google, og visste ikke om DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Det er ikke noe problem,vel heller en fordel for folk som leter etter slekt. Verre er det at jeg ikke er fotograf i Dagens Næringsliv,det er en med sen navn som giftet seg inn i slekta mi og tok konas etternavn. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.