Gå til innhold
Arkivverket

[#20736] Theodor Eriksen f. 17.12.1867 Nord Odal


Gjest Solfrid T.Stordalen Henriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid T.Stordalen Henriksen

Jeg har ventet i ukesvis med å få fjernlånt kirkebøkene for N.Odal.Finnes det en vennelig sjel som har mulighet til å sjekke fødsel/dåp for Theodor Eriksen f. 17/12 1867 i nord Odal? Jeg trenger foreldrenes navn. Solfrid(se også tema 14248/14247)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pettersen

Hei! På familysearch finner jeg en Theodor Eriksen døpt 05 07 1868 med foreldre Erik Olsen og Mari Andersdatter. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid T. S.Stordalen Henriksen

Takk Terje!Hvis det er riktig Theodor du har funnet, så kan dette være hans familie i 1865-tellingen:LenkeDet er oppgitt Trautebråtehagen eller Nordhagen som fødested.Kanskje det er identisk med BråtehagenSolfrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Klefsås

Hei Solfrid!Theodor ble f. 17.12.1867 og døpt i Sand krk 05.07.1868. Foreldre var Husm. Erik Olsen Braatenhagen og Hustru Mari Andersdatter. Det er nok de du har funnet i FT 1865.Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid T. S.Stordalen Henriksen

Takk Ola!Jeg fikk filmen med kirkeboka fra N.Odal i går kveld, og så var den fra 1818-1829! Biblioteket hadde bestilt feil. Det var ergelig, da jeg hadde ventet så lenge.Men heldigvis var S.Odal bøkene riktige, så jeg fant Theodors kone Lina der. Solfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.