Gå til innhold
Arkivverket

[#20748] Marie Pedersdtr. født ca 1838 Øre i Tingvoll, Møre og Romsdal


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Hei!Jeg søker etter forfedrene til Marie Pedersdtr. født ca 1838 i Øre, Tingvoll. Hun ble gift 26.6.1870 i Øre med Andreas Olsen Blakstad.Ved hjelp av FS har jeg funnet to aktuelle kandidater:Marie Pedersen født 4.10.1838 (døpt 25.11.s.å) i Øre. Foreldre Peder Larsen og Marit Anbjørnsdtr.Marie Pedersen født 14.5.1839 (døpt 23.6.s.å) i Øre. Foreldre Peder Iversen og Marit Andersdtr.Er det noen som vet om en av disse ble gift med Andreas Olsen Blakstad ?Hilsen Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei!Jeg tar fram igjen dette innlegget i håp om at noen som har tilgang til bygdebok for Tingvoll kan hjelpe meg.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Jeg kan ikke svare fordi det bindet av Gjemnesbøkene som skal omtale Blakstad, ikke er kommet ut ennå. Det er varslet, så vidt jeg hører.Ellers må du til de to første bindene av samme verk for å finne mer om Øre (bd. 2) og Dalen (bd. 1.) Øre lå riktignok en gang i Tingvoll, ihvertfall sånn kirkeadministrativt. men mye er skjedd siden den gang. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.