Gå til innhold
Arkivverket

[#20802] Slekten Gunnar fra Munsala.


Gjest Edle  Nyborg-Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Far til Hilma Alina Kristiansen Hundløv er Isak Gunnar f 2.12 1837 Munsala. d 22.9.1876.sååksmåki Jeg har lett etter ham men kan ikke finne ham . Er ikke så flink til å finne ut hvordan jeg skal finne opplysninger om han. Jeg må jo til Finnland. Er det noen som kan hjelpe meg. Med vennlig hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Hei eva. Tusen takk for hjelpen. Jeg er så vidt begynt, Isak har vært vanskelig å finne . De opplysningene jeg har om ham er fra arkiveti Finnland. Med vennlig hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Hei Britt. Jeg har akkurat lagt inn en ettersøkninng, Dette er så spennende . Jeg er veldig glad for hjelpen din. Det er min oldefar jeg etterlyser, vi har visst veldig lite om fam. i Finnland. Håper dette fører fram. Jeg har bodd på Voss i 16 år. Vennlig hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Hei Britt. Takk for opplysningene du gav meg om slektene Gunnari og Gunnar. Boken Karesuando sameslekter av Johannes Marainen , hvor får en tak i den. Blir glad for svar. Hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Sameslekten Gunnar var ett feil spor . Har fått kontakt med folk i Finland som har funnet slekten Gunnar for meg. De kommer fra Nykarleby og fra en gård som heter Gunnar. Snart får jeg kontakt med oldefars søsters etterkommere. Tusen takk for all hjelp som jeg har fått som har gjort det mulig å finne den finske slekten min. Med vennlig hisen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.