Gå til innhold
Arkivverket

[#20812] Skifte 1796 i Kinn. Verjer.


Gjest Odd Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Sande

Skifte 1796 etter Olav Person Huusefæst(Husefest)i Kinn. Dei umyndige borna fekk verje frå Horne, Mallasvika og Kringla (Joleik i Bremangersoga) Er det mogleg å få vite namna på dei oppnemnde verjene, og kva gard kvar av dei var frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet er datert 28. juli 1796. Sønnen Peder Olsen hadde som verge Truls Pedersen Horne. For Søren var det Troels Olsen Mallesvik, og for Ole Rasmus Olsen Kringlen. Datteren Anne var i Bergens Hospital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Tusen takk for raskt svar. Med dette har eg fått stadfest at min tipp-oldefar Søren hadde foreldre som var flytta til Husefest frå Naustdal. Faren Ola Person kom frå Horne i Førdefjorden, og mora Alet Oladtr.frå Mallasvika nær Naustdal. Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aadne Tveit

En liten digresjon til denne: Forfedrene til kona kjøpte gården Husefest i 1860, da var sildefisket rikt, Florø by ble etablert og det var velstand i distriktet. De regjerte der i 100 år, da manglet man guttebarn til å overta så gårdene (da var den delt i to) ble solgt igjen.Jeg har mye informasjon om hva som skjedde i disse årene på Husefest, og så vidt jeg vet er alle som idag heter Husefest etterkommere fra 'vår' periode der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

To gardar i Husefest har det vore i alle fall i 1701 og framover til 1865, men eigarane har skifta mykje. Min tippoldefar Søren (sjå innlegg 2 ovanfor) var den einaste av desse borna som levde opp, og han hadde den eine garden til fram på 1850-talet. Eldste sonen hans Ole som skulle ha garden døydde i 1849. Alle fem syskina til Ole var då etablerte på gardar i Botnane. Kona til Ole (Marthe)gifte seg opp att, og dei dreiv garden nokre år, men ikkje lenge etter blei denne garden selt til Anders Davidsen Yri frå Innvik. Den andre garden blei kjøpt av Thore Hansen frå Strandebarm, og seinare kjøpte han den andre garden også. I matrikkelen 1886 er han eigar av heile Husefest. Hans mange etterkomarar har spreidd seg både i Gulenfjordane, Botnane, Breivik og Solberg. Som du seier sat denne slekta i Husefest i ca. 100 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aadne Tveit

Thore Hansen fra Jondal var farfars farfar til min kone. Derfor bærer hun navnet Husefest, og sammen med våre barn utgjør vår familie 4/18 av alle nålevende med dette navnet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.