Gå til innhold
Arkivverket

[#20894] Kven var opphavet til Salamon Mortensen, Buksnes/Grong


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Kven var opphavet til Salamon Mortensen, Buksnes og kvar kjem dei i frå? Salamon Mortensen finn eg på 1865 tellingen for Buksnes, Nordland Han er då 62 år og født på Graang. Eg finner på Family search for Overhalla, Nord-Trondelag, Norway.Salamon Mortensen født/døypt 1. april 1804, Foreldre Morten Eriksen og Margrethe Kielsd.Kan ikkje finne nokon for 1801 tellingen i dette området som heiter Morten Eriksen.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Dette er vel den Salomon Mortensen Berre som i juni 1826 flytter til Lofoten. Hans foreldre var: Morten Eriksen Berge/Berre f i 1765 druknet 1812 i Namsen og Margrethe Kjeldsdtr Østddun f 1760 d 1839. Foreldrene til Morten Eriksen Berge/Berre var: Erik Johnsen Berre/Berge(1736-1806) og Malena Sivertsdtr Føinum(1736-1821) Foreldrene til Margrethe: Kjeld Olsen Østduun(1726-1765) og Gunella Larsdtr Lysberre(1736-1815). Jeg finner ikke Margrethe døpt i Grong. Dette iflg Grong bygdebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei Stussa litt over Morthen Eriksøn og Margrethe Kjellsd. Berre/Berg i FT 1801. For Berre gard finn eg Morthen Pedersøn og Margrethe Andersd. Som kan ligne.Er det feil i FT.? Står det noko anna i BB for dette området?Mvh. Terje Hagen, Årdal. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Fra FS (kirkebøker) fant jeg Morten Erichsen gift 10/6 1792 Overhalla med Margrethe Kielsdatter.De fikk ihvertfall 2 barn: Salaman dpt.1/4 1804 Overhalla og Ane dpt.5/10 1806 Overhalla. Foreldre Morthen Erichsen og Margrethe Kielsdt.Men de må vel ha fått noen barn i mellom 1792 og 1804. Hvor kan de ha vært i den perioden? Ser ikke ut til at de var i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Desse personane fant eg på FS.Morthen Erichsen Baerr, født/døpt 31/5 1765 Far Erich Baerr Overhalla, N. TrøndelagMargrethe Kieldsd Ostund, født/døpt 28/2 1762 Far Kield Ostund Overhalla, N. Trøndelag.Ser ut til at dette stemmer med Anne sine notater.Kvar var desse folki i tida 1792-1804, sia me ikkje kan sjå dei i nærområdet for FT 1801. Har søkt på ein del barnenavn, slik som Kield og Erich utan hell. Mvh. Terje Hagen, Årdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Iflg kirkeboa for Grong(blåboka fra Grong Historielag, avskrift av kirkebøkene) fikk Morten Eriksen Berre følgende barn døpt i Grong. Kirstine døpt 26-04-1793, Maren døpt 09-11-1794 Julianna døpt 19-06-1796 Elen Cathrina døpt 20-05-1798 Farens navn her er bare Morten Berre. Lorentz døpt 08-06-1800 Salamon døpt 01-04-1804 Ane døpt 05-10-1806, på det to siste er morens navn også oppgitt med Margrethe Kielsdtr. På alle de andre bortsett fra den ene nevnt er faren oppgitt som Morten Eriksen Berre.Morten Eriksen Berre og Margrethe Kjellsd Østdun gifter seg i Grong kirke i 1792.Iflg bygdeboka drev Morten og Margrethe Berge Gnr 13 bnr 1 fra 1791 til 1812, da Morten druknet i Namsen. Det kan nok se ut som om Morten Pedersen 38 år og Margrethe Andersdtr 39 år er feilskrfit for de ovenenvnte. det er de samme barna som Morten Eriksen og Margrethe Kjeldsdtr døper i Grong.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei Anne, takker for svaret ditt. Dette reiser eit nytt spørsmål til arkivforumet, om 1801 FT for dette området er eit rett avskift av dei originale kjelden.Mvh. Terje Hagen, Årdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Kristian Vian

Min kone, Lillian, er tippoldebarn til Salomon Mortensen. Har endel opplysninger om Salomons slekt i Lofoten. Min farfar var fra Årdal i Sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei NilsMin adresse er thag@tiscali.no. Eg er sjølv eit 'tippoldebarn' av Salomon Mortenson. Har ikkje fått det 100% stadfesta, men det står at å få dokumentert barn av Salomon, om eg er på rett veg.Mvh. Terje Hagen, Årdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.