Gå til innhold
Arkivverket

[#20905] Malena Larsdotter, fødd på Toten kring 1808, til Amerika før 1854 . kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Jensson Nesse (1796-1882) utvandra til Amerika frå Vik i Sogn i 1845. Han vart enkjemann i 1850 og gifte seg 1.10.1854 att i Dane Co., WI med:Malena LarsdotterHo skal vera fødd på Toten kring 1808 og utvandra truleg til Amerika mellom 1851 og 1854. Kanskje hadde ogso ho vore gift før(?).På FamilySearch finn eg eitt alternativ:Malena (Magdalena) Larsdotter, døypt på Toten 15.10.1809 som dotter av ein Lars Erikson og kona Maria Nilsdotter.Kan dette vera same jenta som i 1854 gifte seg i Dane Co., WI?Eg vonar at ein eller annan med lokalkunnskap på Toten kan hjelpa meg og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har no motteke ei stadfesting frå Amerika på at Malena Larsdotter verkeleg VAR dotter av Lars Erikson og Maria Nilsdotter, so då er spørsmåli:* Kven var foreldri hennar, yrke, bustad og opphav?* Kva år utvandra Malena til Amerika?Nok ein gong hjarteleg takk for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Hårstadsveen

Lars Eriksen og Maria Nilsdatter ser ikke ut til å være gift på Toten, men nevnes bosatt på Fossen i Ø. Toten 1808-1809, og fra 1812 var de husmannsfolk under Rognstad samme sted (Rognstadstuen - usikkert hvilken plass dette var). I alt har jeg funnet sju barn av dem døpt på Toten; Even 1808, Magdalene 1809, Nils 1812, Even 1814, Mari 1818-1820, Marie 1821 og Kristine 1824.Magdalene konfirmeres fra Rognstad 1825, og Kristine fra Rognstadeie i 1838.Mer har jeg ikke funnet om familien (så langt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

På FamilySearch IGI finner jeg en Lars Eriksen gift 10.07.1807 i Hurdal, Akershus med Maria Nielsdtr.Kan det være mulige kandidater her? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Om forslaget i innlegg nr.4 skulle vise seg å være korrekt , da er det kanslje Lars som er her i 1801. Lenke Når det gjelder Maria er der to kandidater i Hurdal 10/15 år gamle.Den ene bosatt i Rognlia.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne saki er vorti liggjande frå den våren eg helst vil gløyma (p.g.a. sjukdom), men eg vil gjerne, betre seint enn aldri, takka Rune og Rune for interessante opplysningar om denne huslyden.Konklusjonen vert då at Malena Larsdotter var fødd og oppvaksi i Rognstadstuen under Rognstad på Toten, men desse spørsmåli står framleis utan svar:* Frå kva gard/plass (i Hurdal?) hadde Lars Erikson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass (i Hurdal?) hadde Maria Nilsdotter opphavet sitt?* Og endeleg; kva år (før 1854) utvandra dotteri Malena til Amerika?Eg takkar på ny for framifrå opplysningar og vonar på fleire svar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Tandsether

Malene Larsdatters foreldre giftet seg i Hurdal 10.7.1807 og kalles da Lars Eriksen Fossen (fra Østre Toten) og Maria Nilsdtr. Rognlien (husmannsdatter fra Hurdal). Malene var født på Fossen i Østre Toten. Hun var gift første gang 1.4.1834 med enkemann Anders Evensen Ramstad født på Homb i Østre Toten og dp. 10.3.1805. De hadde ingen barn. Anders Evensen Gåserud og kone Malene Larsdtr. utvandret til Amerika i 1853, utflyttingsattest datert 4.7.1853. I utvandrerhistorien for Toten står følgende om dem: I 1854 er nok Anders død, for Malene Larsdatter gifter seg dette året den 1. oktober i East Koshkonong Church med Johannes Jensen, en 59-åring fra Leganger i Norge (Koshkonong Prairie Historical Society).Om det finnes flere opplysninger om Malene i Amerika så kan det være av interesse for de som skriver om utvandringa fra Toten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men minst like hjarteleg takk til Terje for interessante opplysningar om bakgrunnen til Malena Larsdotter frå Toten!Npr det gjeld vidare opplysningar om Malena i Amerika, er det ikkje so mykje å føya til. Ho døydde i Christiana township, Dane Co., WI 15.12.1873, barnlaus.Meg eg har eitt tilleggsspørsmål om Anders Evenson og Malena Larsdotter:* Parfolket budde tydeleg på Gåserud på Austre Toten, men var dei gardbrukarar eller plassfolk?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Tandsether

Ifølge panteregisteret for Østre Toten solgte Even Andersen ved skjøte datert 16.12.1852 gardeparten øvre Gåserud til Anders Evensen og Ole Evensen. Det opplyses at garden før het Gåserudstuen, men fra 1848 ble den kalt øvre Gåserud. Dette må da ha vært en husmannsplass som gikk over til å bli selveierbruk. Familien må derfor sies å være gardbrukere.Anders og Malene hadde ingen barn som ble døpt eller konfirmert, vi vet derfor ikke hvor de bodde mellom vielsen i 1834 og utvandringa i 1853.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Terje for avklarande opplysningar om Anders Evenson! Då vel eg å kalla han for gardbrukar...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.