Gå til innhold
Arkivverket

[#20929] Christiansen Kaspara Josefine f. Arendal 1867 eller Kristiania 1869


Gjest Falk Liebezeit
 Del

Recommended Posts

Gjest Falk Liebezeit

Christiansen Kaspara Josefinemin mormors morskal ifoelge FT 1900 Vibes gate 10, Kristiania vaere foedt i Arendal i 1867skal ifoelge FT 1875 Motzfeldtsgade 6, Kristiania vaere foedt i Kristiania i 1869det eneste relativt sikre jeg har er at hun ble begravet i Nordstrand ved Oslo den 29 Juli 1949 og IKKE ble foedt/doept i Arendal 1864-1870foreldreneHans Christian Christiansen, murmester, byggmester foedt i Hoenefoss 25 Aug. 1844, + Kristiania 21 Apr. 1923 gift i Arendal 25. Aug. 1864 med Caroline Jensdr, f. i Kristiania 23. Jan. 1840, daap i Aker kirkede andre barna ble Julie Anna Christiansen, f. Arendal 25. Okt. 1864 Hans Christiansen, f. Kristiania 1866 Sophie Christiansen, f. Kristiania 1871 Charl Johan Christiansen, f. Kristiania 1875 (ifoelge FT Kristiania 1875)det skulle vaert flott om noen kunne hjelpe med detjeg tilstaar at jeg ikke har lest alle Oslo kirkeboeker ennaaFalk Liebezeit Diepholz Niedersachsen Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Falk Liebezeit

Hei Olaf,Jo, akkurat, det er henne jeg har lett etter så lenge. Tusen takk skal Du ha !Hilsen fra DiepholzFalk Liebezeit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.