Gå til innhold
Arkivverket

[#20944] Eventuelle etterkommere etter Kristen Halvorsen Aalborg, Eidsvoll


Gjest Steinar Eik
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Eik

Kristen Halvorsen Aalborg var gardbruker og herredskasserer på Eidsvoll. Følgende barn er kjent: 1.Marie f. ca.1858 2.Helga f.1861 3.Karoline f.1863 4.Hans Anton f.1865 5.Kristian f.1869 6.Oskar f.1871 7.Agnes f.1874Er det noen som har kjennskap til om en eller flere av disse barna har etterkommere?Vennlig hilsen Steinar Eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Eik

Hjertelig takk for verdifulle bidrag. Jeg håper at det vil være mulig å kartlegge familien enda en generasjon framover og derigjennom få kontakt med nålevende medlemmer av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Neste generasjon kan det vel bli mere jobb med. Men dette kan være sistemann av barna - Kristian Lenke. I så fall enda flere etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Kristen Halvorsen var fra Søstun Habbarstad og f. 25.12.1821. Han døde 28.08.1894. Dødsfallet meldt til sorenskriveren dagen etter. Ektefelle: Inger Andrea Hansdatter. Barn: Hans Halvorsen Aalborg i Kristiania, Kristian H. Aalborg i Amerika, Oscar H. Aalborg i Kristiania, Marie H. Aalborg i Kristiania, Helga, gift med med meierieier Grether i Aurskog, Karoline H. Aalobrg i Kristiania. Alle myndige. Datter Agnes H. Aalborg, 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Fødselsdato for Kristen og Inger Andreas barn: 1. Marie, f. 26.03.1859. Flytteattest til Sverige 05.12.1911, 2. Helga f. 24.02.1861, 3 Karoline f. 02.10.1863, 4. Hans Anton, f. 21.12.1865, 5. Kristian f. 04.01.1869, 6. Oskar f. 25.01.1871, 7. Agnes, f. 03.04.1874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Steinar Eik

Jeg sier hjertelig takk for de opplysningene som jeg har fått fra dere. Det har så absolutt gitt bedre oversikt. Forøvrig tar jeg direkte kontakt med Carsten Schanke.Med vennlig hilsen Steinar Eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.