Gå til innhold
Arkivverket

[#20953] Berte Mikkelsdtr. og Martinus Hjertaas, Lindås, Hordaland


Gjest T. Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest T. Grindheim

Trenger hjelp til å finne foreldrene til Berte Mikkelsdtr. og Martinus Hjertaas. Begge er født i området rundt Lindås, Hordaland. De er født ca. 1847. De var gift og fikk en datter Karen i 1878. Lenke Trenger også hjelp til å finne giftermålet deres og andre opplysninger om denne familien. Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Mulig, men i folketellingen for 1900 står det at han er født i Lindås. Så jeg skulle gjerne hatt litt mer for å være sikker. Mvh Tove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her finner du datteren Anna Alette døpt i 1890.Foreldrene var Martinus Knudsen Hjertaas og Berta Kristine Mikkelsdatter. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp12641886&variabel=0&postnr=881&fulle=true&spraak=n>Lenke Da var det de som giftet seg i Austrheim 26.06.1870.Berthe Kristine Mikkelsdatter ble født 14.10.1845 av foreldre Michel Larsen og Inga Sæbjørnsdatter.Du finner Berta Kristine Mikkelsdtr. og moren(som er gift på nytt)her i 1865. Lenke . Martinus Knudsen ble født 29.05.1847.Foreldrene var Knud Halvorsen og Ingebor Jansdatter.Foreldrene finner du her i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Tusen takk for hjelp. Kan jeg spørre om hvor du fant fødselsdatoene og dato for ekteskap? Dette var til stor hjelp. Mvh. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei. Beklager at jeg glemte info om kildene.Jeg fant det på FamilySearch IGI.Som alltid bør slike opplysninger sjekkes mot kirkeboken.Men på bakgrunn av barnas fødsler (Anne og Hellemann) er jeg rimelig sikker på at dette er korrekt. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.