Gå til innhold
Arkivverket

[#20985] Erik Augundson (1777) og Anna Magnesdotter (1770) Gjønnevåg i Solund - huslyden?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ved FT1801 budde det mellom anna to tenestefolk på Gjønnevåg søndre i Solund (Eivindvik):Erik Augundson, 24 år {døypt i Hafslo (Luster) 22.6.1777}, ogAnna Magnesdotter, 31 årDesse to gifte seg i Eivindvik kyrkje 1.11.1803 og heitte då båe Gjønnevåg, men eg finn at Erik Augundson døydde som strandsitjar på Tangenes i Solund 1829, utan at bygdebokskrivaren har funne noko meir om han.Men hjå FamilySearch har eg funne to born:1) Ingeborg Eriksdotter, døypt i Solund 30.1.18042) Gjert Erikson, døypt i Solund 20.10.1811Her er fleire ''mysteriar'' som eg ønskjer finna svar på:* Kven var Anna Magnesdotter og kvar hadde ho opphavet sitt? Magne tykkjest vera ei uvanleg namneform i Sogn!* Kvar vart det av dei to borni Ingeborg og Gjert? Kanskje hadde Erik og Anna ogso fleire born?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips i denne saki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bent Grotle

Noen flere opplysninger fra Alf Steinsøy: Solund Gards- og ættesoge til 1980: Dette paret hadde også datteren Franziska til dåp i Søre Hjønnevåg i 1806. Sønnen Gjert er gravlagt fra Trovåg i Solund i 1826. I 1832 under Stokkevåg i Solund står det at ei Anne Magnesdotter er død 61 år. Men denne Anne er ugift. Spørs allikevel om dette ikke er samme Anne som da var enke. Magne er et meget sjeldent navn i dette området, og alderen stemmer.Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bent og Rune for interessante innspel. Franziska var jo eit svært so spesielt namn!!No er altso Gjert attfunnen, og truleg ogso Anna Magnesdotter, men framleis saknar me opplysningar om opphavet til Anna og om lagnaden til Franziska og Ingeborg. Med so spesielle namn burde det vera eit håp, men so var det det med å leita på rette staden...Nok ein gong hjarteleg takk for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Her har jeg klippet ut dødsfallet til Fransiska under døde i Gulen 1779-1815: 'den 10de Febr: Pigebarn Francesse Eriksdr Sørevøg 17 uger f 1807'Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Det finst 2 Magnesdtr.i Solund 1801. Anne og Martha. Dei kan vera søstre, sjølv om begge er oppgjevne med same alder, 31 år. Martha tener hjå Johannes Rasmusson Olderkalv. Han var gift med Anna Frantsdtr. Sonen til Anna Frantsdtr. frå 1. ekteskap med Josef Johannesson heitte Johannes Josefson. Han gifte seg med enkja Ragnhild Knutsdtr. Søre Hjønnevåg og budde der i 1801. Hjå dei var Anne Magnesdtr. i teneste. Anne Frantsdtr. hadde ei søster som heitte Fransiska. Magnesdøtrene kan kommma frå garden Dale i Arnafjorden. Der budde Ingebrigt Magnesson i 1801. Kan det vera ein bror? Elles er der ein del personar med namnet Magne i Nordhordland i 1801.Dette vart nokre luftige idear, men kanskje her er ein samanheng? Med helsing Alf Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Göran Åhling

Hej! Jag har inget begrepp om området, men en Ingeborg Erikd. Hjønnevaag no flyttar från Indresandvig i Eivindvik till Krakken i Askevold den 14 april 1842. Hennes dopsdatum stämmer med ovanstående, 30 jan 1804. Kan det vara hon?Källa sffarkiv.noHälsningar Göran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar for fleire nye interessante kommentarar og innspel!Ingebrigt Magneson på Dale i Arnafjorden ser ut til å ha vore ein ''einsam ulv'' i Arnafjorden. Han var nok komen frå Bystøl på Vossestrand der me finn ein stor søskenflokk, men ingen Anna eller Martha som høver!Derimot ser eg hjå FamilySearch at ein Magne på Fonnes i Austrheim har mellom anna to døtrer:* Martha Magnesdotter, døypt 7.6.1772* Anna Magnesdotter, døypt 24.10.1773Og i Austrheim er det ogso ein Magne på Monslaup som har denne dotteri:* Anna Magnesdotter, døypt 23.8.1772Ingen av desse tre Magnesborni ser ut til å bu i Nordhordland i 1801! Og korkje på Fonnes eller på Monslaup fins namnet Magne i 1801....!Med omsyn til Ingeborg Eriksdotter fødd 1804 som flytte til Askvoll i 1842, høyrest dette interessant ut. Er det nokon med lokalkunnskap i Askvoll som kan bidra med noko meir?Nok ein gong hjarteleg takk for gode innspel!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Magne Mikkelsen Lerøy (1734-1808) gift 9 juni 1758 i Solund (Gulen) med Fransiska Maria Frantsdatter Stølen (1734-1803), bosted: Monslaupen 1759-1772, Lerøy ca. 1773-1808.Barn:Kari 1759-1830, gift og bosatt i AustrheimMarta 1761-1831 (ugift, jeg kunne ikke finne henne i 1801 telling for Lindås)Frans 1764-1775Mikkel 1765-1833, gift og bosatt i BergenDødfødt barn 1767Arne 1770-1818, gift og bosatt i BergenAnna 1772, ukjentFrans 1775-1798, gift og bosatt i FanaKlaus 1778-1835, gift og bosatt i AustrheimJeg vil anta det som meget sannsynlig at Anna Magnesdatter født 1772 er den Anna som du er på jakt etter. Etter å ha lest Alf Strand sitt innlegg tyder det på en sammenheng. Det er og naturlig at Anna ville kalle opp sin datter Fransiska etter sin mor Fransiska Maria (som forøvrig også var fra Solund).Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Det finnes og en Ingeborg Eriksdatter som i 1865 tellingen bor på Virkesdal i Gulen. Hun er da 60 år og fraskilt. Hun er også født i prestegjeldet. Hun kan og være en passende kandidat for Ingeborg Eriksdatter, født 1804.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kenneth og ogso til Arvid Skogseth som har sendt meg dei same opplysningane frå Austrheim om huslyden på Monslaup/Lerøy.Det kan ikkje vera mykje tvil om at me her har funne den rette Anna Magnesdotter, so då er det problemet løyst!Framleis vantar nøyaktige dødsdatoar for Erik og Anna, dåpsdatoen for dotteri Franziska og nøyaktige opplysningar om dotteri Ingeborg, men med den framdrifti som dette spørsmålet har hatt, har eg god tru på at ogso desse detaljane vil dukka opp?Nok ein gong hjarteleg takk for glimrande hjelp! Det er i sanning eit fantastisk debattforum!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Alf Strand

Erik Augundson døydde 21/6 1829, sagt vera 52 år. Han var då husmann utan jord på Tangenes. Anna Magnesdtr. døydde 19/12 1832.Venleg helsing Alf Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Den Ingenborg Eriksdtr. som er nevnt i (10) og som bor i Virkesdal i Ft 1865 er født 7.12.1806 på en plass under Skjerjehavn. Det er derfor ikke den rette Ingeborg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Alf og Terje for nye innlegg. Eg tykkjer det er godt med alt som kjem på plass, men det ser ut til at me lyt leita meir etter Ingeborg Eriksdotter...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars,Ser at det framleis ikkje er kome inn noko opplysningar om:- Fødselsdato på Franciska!- Ingeborg Eriksdtr. sin lagnad! Eg har heller ikkje funne ut av dette (enno), men eg har eit par spørsmål til deg Lars omkring Erik Augundson, døypt i Hafslo (Luster) 22.6.1777.- Gardsnamnet til faren er då skreven Jøhus (og ein finn fleire born for han i Hafslo), men kven var kona (ref. basen over vigde i Hafslo)?- Eg finn ikkje Jøhus i FT1801 – kva heiter garden/plassen evt då? Budde han og kona der heile levetida si?M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for nye opplysningar om Franciska.Eg ser no at eg har oversett spørsmåli dine frå september i fjor:* Jøhus er namnet på ein husmannsplass under garden Høgi i Hafslo. Plassen vert til dagleg kalla Juso, og Erik vart kalla ''Jus-Erik''!* Foreldri til ''Jus-Erik'' var Augund Larsson Jøhus og kona Gjertrud Eriksdotter (frå Hundere i Sogndal).So står det berre att spørsmålet om å spora opp lagnaden til Ingeborg Eriksdotter...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.