Gå til innhold
Arkivverket

[#20989] Bolette Jacobsdotter, fødd 1772, til Bergen før 1799 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1801 syner at Bolette Jacobsdotter, 29 år, då var busett som tenestejente hjå møllar Didrik Johan Hagelsteen i Sandviken i Bergen.Bolette fekk 4.11.1799 ein son Erik i Bergen. Barnefaren var grenader Lars Augundson ''Aamundson'' frå Hafslo i Sogn. Erik døydde i 1800, men foreldri gifte seg i Bergen 7.6.1801 og fekk to born til.Bolette Jacobsdotter døydde visstnok i Bergen 17.11.1833 og vart då oppgjevi å vera 78 år gamal...!Kan nokon hjelpa meg identifisera denne Bolette Jacobsdotter og opphavet hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid og Grethe for nye innspel om denne huslyden.Medan eg i mellomtidi har funne det meste om etterslekti til Lars og Bolette, er opphavet til Bolette framleis ei gåte. Soleis er eg særleg glad for tipset frå Arnfrid, sjølv om det langt ifrå er noko prov på at dette er ''rett jente''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Handelsforvalter Diderick (Johan) Hagelsteen i Rode 23 og baker Michael Reimers i Rode 18 var forlovere for Bolette og Lars i KK i 1801. Det var jo ikke uvanlig at man hadde borgere som forlovere, så det er ikke sikkert dette bringer oss videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Her dør GS LenkeDet kan se ut for at hun og mannen Johan(-nes) Andersen fikk flere barn sammen:1833 54 Mar 22 Apr 08 Andrea Marie f bagerarbeidsmand Johan Zacharias Andersen 21-81 Gjertrud Sirene Larsdtr. Korskirken1837 47 Apr 14 Mai 07 Bolette Marie f Daglønner Johan Andersen 21-70 Gjertrud Serene Larsdtr Korskirken 1838 69 Jul 08 Jul 29 Anne Marie f Sjouer Johan Andersen 23-23 Gjertrud Serene Larsdatter Korskirken1839 85 Okt 15 Nov 03 Johanne Gjertine f Daglønner Johan Zacharias Andersen 19-56 Gjertrud Serene Larsdatter Korskirken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arnfrid for mange nye innlegg om denne huslyden.Som eg har skrive i innlegg #4, har eg fått tak i det meste av det eg treng om etterslekti etter Lars og Bolette, og eg kan stadfesta at dei tidleg på 1800-talet tok til seg ei fosterdotter som var søsterdotteri hans frå Hafslo i Sogn.Elles er det nok vanskeleg å prova noko om opphavet til Bolette utifrå dei skifti som eventuelt måtte finnast etter foreldri hennar, dersom dei døydde so tidleg som det ser ut til...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.