Gå til innhold
Arkivverket

[#20995] Volda - Dalsfjord i 1666


Gjest Geir Tverå
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Tverå

Etter å ha kikket igjennom flere av manntallene fra 1663-66 som ligger på Digitalarkivet, greier jeg ikke å finne det prosti som dekker nåværende Volda kommune. Det er mulig at manntallene for dette området ikke er digitalisert, men det kan like godt være at jeg har oversett noe. Spørsmålet er kort og godt: Finnes det manntall fra 1660-årene som omfatter Volda utlagt på Digitalarkivet, og hvor finner jeg i så fall det??? På forhånd takk! Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Manntalla for S u n n m ø r e prosti er ikkje lagt ut på internett, med unntak av nokre sokn på indre Sunnmøre (http://home.no.net/lhnm/kjelder/index.html). Det er mulig prosjektet Busetnadssoga for Volda har digitalisert manntallet for Volda sokn sin del, men i så fall er dei enno ikkje tilgjengelig på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.