Gå til innhold
Arkivverket

[#20999] Ole Olsen Tråstad flyttet 1841til Bjørnør fra Lom. Opplysninger?


Gjest Rune Andre Nygård
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Andre Nygård

Ole ble født 8. mars 1826 av foreldere Ungkar Ole Eriksen Vange og pike Kari Johnsdtr. Tråstad. Han flyttet 1841 til Bjørnør og ble konfirmert der den 15. august 1841, oppholdstedet er ikke oppgitt i konfirmasjonslista. Er det noen som har opplysninger om Ole? Ble han gift? fikk barn? O.S.V.Håper noen kan hjelpe meg. M. V. H Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Andre Nygård

Om hans mor er det skrevet mere om på innlegg 17063. Ole ble med denne familien da de flyttet, men hans mor flyttet til Jøssund sokn i Åfjordens prg. 'Karen' som hun til stadig ble kalt i kirkebøker og folketellinger i Åfjord, døde på Mandalen, Jøssund i 1879. Når det gjelder Ole, så har jeg et problem da det ikke er oppgitt noen oppholdsted i hans konfirmasjon. Er det noen som har et godt tips om hvordan jeg skal komme videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.