Gå til innhold
Arkivverket

[#21013] Lund Olaf Arnold


Gjest Bjørn Backman
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Backman

Noen som kan gi mer opplysninger om denne karen: Ifølge samleutgaven av Norges leger (1996), bd. 3, s. 637, var Olaf Arnold Lund, f. 14.4.1904, distriktslege i Borge i Lofoten juni 1935 - juni 1940 og deretter overlege ved Gravdal sykehus i Lofoten og Svolvær sykehus samt stadslege og skolelege i Svolvær juni 1940 - juni 1945, hvoretter han flyttet til Sør-Norge og endte som privatpraktiserende spesialist i Skien til 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Foreldre distriktslege Olaf Erichsen Lund ( 25.12.1863 - 04.04.1936 ) og Mildred Hazeland ( født 20.05.1864, død etter 1949 ). Olaf Arnold Lund født i Sande, Examen artium Skiens off. skole i 1923, Cand.med. 1930.Våren 1947 godkjent som spesialist i fødselshjelp. Sykehustjeneste 1930-35 og i tillegg til dine opplysninger spesialutdannelse ved Kvinneklinikken i Bergen og distriktslege i Kvam, Hordaland 1947. (Opplysninger gitt av Lund selv i 'Studentene fra 1923', utgitt 1950)Ekteskap opplyser jeg ikke om her, om du ønsker opplysninger om dette, må du oppgi mail-adresse-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Backman

Tusen Takk Til Deg Geir Kvamsvaag Berntsen. Her er min email adresse, sender du et signal slik at jeg kan spesifisere hva jeg er på jakt etter??På forhånd Tusen Takk for hjelpen.futukids@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.