Gå til innhold
Arkivverket

[#21025] Johan Johnsen Hervig - f. Beitstaden 1836 - matros i Bergen og so - Amerika??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johan Johnsen/Hervig, fødd i Beitstaden 20.8.1836, son av gardbrukar John Nilsson Hervig og ??, gifte seg i Nykyrkja i Bergen 18.2.1866 med Marie Johannessen, fødd i Hafslo i Sogn 23.3.1831.Johan var matros, og han og Marie fekk ein son i Bergen:1) Johan Martin Joh(a)nsen, fødd i Bergen 18.11.1868.So vart huslyden borte frå Bergen. Eg finn dei ikkje i FT1875 eller FT1891 for Bergen. Kanskje utvandra dei til Amerika?Finst det kanskje ei bygdebok for Beitstaden som kan fortelja oss noko om Johan Johnsen og foreldri hans?På førehand seier eg hjarteleg takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Fra Beitstadboka III s. 475 (oppsummert): John Nilsen ble i 1822 g.m. Beret Johansdtr. Elnan. John Nilsen Hervik døde 14. sep. 1845. Beret Hervik var på Hervik ved folketellinga i 1865. De hadde 9 barn. Johan var nr 6 i barneflokken: Johan f. 20/8 1836, flytta til Trondheim 1858.Ut fra Beitstadboka kan en finne familie til søsken, og kanskje også finne slekt bakover.Mvh. Eldbjørg Lyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan denne Mikal/Mekal som emigrerer være en bror av Johan? Lenke Om det er korrekt så finner du ham to ganger til , 40 og 55år gammel og ugift. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Dette stemmer i følge Beitstadboka. Det står: Mikal, f. 6/3 1842, utvandra til Amerika 1869.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Eldbjørg for framifrå opplysningar om Johan Hervig og huslyden hans.Dette var uventa opplysningar! I Herøy i 1875, men attende i Bergen for å gifta seg att i 1882...Medan du Eldbjørg no har skaffa fram dei opplysningane som eg treng om opphavet til Johan Hervig, er det framleis eit stort spørsmål kvar det vart av første kona hans og likeins både Johan sjølv og sonen Johan Martin! Kvar kan dei ha hamna??Eg takkar nok ein gong for framifrå hjelp og vonar å høyra meir..Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Det er vel mer naturlig at den Johan Johnsen som finnes i Bergen i 1900 er Johan Johnsen Aune, født i 1836, og døpt i Egge kirke, sønn av John Jørgensen og Henrika Johnsdatter Aune. Ellers ville vel fødestedet vært oppgitt som Beitstad og ikke som Steinkjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Beklager - jeg oppga feil opplysninger. Johan Johnsen Aune er født i 1835, men døpt i 1836.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det kan det selvsagt være Sissel.Men da er det jo et snodig sammentreff at kona heter Johanna, er født i 1845 og fra Sverige. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er et alternativ i 1891. Lenke Johanne er fra Kila Sogn , og det ligger så vidt jeg vet i Vermland.Når det gjelder Johan , så kan Solberg passe med sognet med samme navn i Beitstaden. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissil Bruun Sørensen

Det skal nok være Salberg sogn siden det er oppgitt at det ligger på Inderøy. Jeg har forsøkt å søke på landsomfattende søk på fødte i Beitstad, men har ikke funnet noen som passer bortsett fra han i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg var svært sjuk på den tidi i fjor som dette temaet var oppe til diskusjon, og eg fekk aldri takka Rune og Sissil for debatten som var so godt i gang...So lat meg takka no!Konklusjonen vart vel at Johan Johnson Hervig må vera identisk med losen som i 1900/1904/1906 budde i Bergen, men som må vera borte før 1912!Kvar kan det ha vorte av Johan og den svenske kona hans, Johanna? Og kva skjedde med første kona Marie og sonen deira, Johan Martin?Eg vonar på fleire gode tips og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil gjerne få blåsa litt støv av denne saki som framleis ligg uløyst. Kvar vart det av Johan Johnsen Hervig og sonen Johan Martin, fødd 1868?Alle tips er hjarteleg velkomne!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.