Gå til innhold
Arkivverket

[#21077] Bilder fra gamle kristiansund. Noen som har, eller vet link?


Gjest Stig Mortensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Stig Mortensen

Hei, i forbindelse med at min utrolig spreke 'gammel'-tante fyller 91 år i mai, ønsker jeg å lage henne og hennes direkte etterkommere et minneskrift over de årene hun har levd. Hva har skjedd i Kristiansund i de årene fra hun ble født i 1913 og frem til nå? Jeg skulle selvfølgelig ha laget dette i forbindelse med hennes 90 årsdag ifjor, men når du har nådd en slik aldrer - så er jo hvert år et jubileum.Er det noen som sitter på slike bilder, digitalisert, slik at de kan sende dem til meg? Jeg tar også selvfølgelig imot bidrag som er eldre. Det er helst bilder jeg vil ha, historien slik noen kronologisk har jeg.God påske til dere alle.mvhstig@mortensen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Mortensen

Takk, Jan. Jeg har vært borti den linken før engang, men kunne ikke finne den igjen. Hjertelig takk, fortsatt god påske.Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.