Gå til innhold
Arkivverket

[#21142] Alette listhaug emigrerte.


Gjest solvi slyngstad
 Del

Recommended Posts

Gjest solvi slyngstad

søker etter etterkommere etter Alette Listhaug fra Selje. Hun ble gift med Konrad Peder Nikolaisen født 16-1 1894 på Frekøy i Sande komune. Han tok namnet Conrad freko, da de emigrerte til Canada Jeg tror de bodde i Winnipeg. og de hade en datter, Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut mere om de? sølvi slyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det gikk ikke særlig bra med lenken.Informasjon hentet fra National Archives of Canada - Immigration Records:Surname: Freko Given name: Alette P. Nationality: Nor. Date of Arrival: 1930/04/19 Port of Arrival: Halifax / Nova Scotia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvi Slyngstad

Tusen takk for svaret Astrid Ryen,. Jeg er ny i gamet og ny på 'nettet' kanske du har noen tips til meg hvor jeg kan finne ut om de hadde barn?Aletta er i min familie, og det er inntresant å finne ut om etterkommerne deres.Vennlig hilsen Sølvi Slyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Noe som er lurt, er å søke på Canada i søkeboksen der det står 'Søk i tema / nr.' Det kommer opp en hel del tema som omhandler Canada. MVH Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

En annen ting:Gå inn på 'Nyttige Lenker' på den nederste mørkeblå linje på siden. Velg deretter 'DIS-Norges genealogiske ressurser' som står høyt oppe i den midterste spalte. Velg 'Geografisk inndelte ressurser' og deretter Canada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.