Gå til innhold
Arkivverket

[#21219] Nikoline Petersdatter født ca 1881 Sykkylven, Møre og Romsdal


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Kjenner noen til Nikolina Petersdatter (f. 1881 i Sykkylven) som i 1900 er tjenestejente på gården Rørvik, i Roald kommune, Sunnmøre - se LenkeEr det noen som kjenner til om hun ble gift - og i tilfelle med hvem?På FS finner jeg en Nikoline Lavine Petersdatter født 7.8.1881 i Sykkylven - foreldre Petter Larsen Erstad og Nikoline Nilsdtr. Riksheim (men dette er ikke fra noen kirkebok) Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Nikoline P. Erstad (f. 1881) giftet seg i 1913 med sambygdingen og enkemannen Lars L. Kjemphol (1883-1915). De bodde i Tusvik i Sykkylven.Dette er nok ikke den Nikoline Rørvik som du er på jakt etter i innlegget ditt nr 20751. Der har jeg lagt inn den som jeg mener er den rette.Med vennlig hilsen fra Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei og takk til deg Gunnar for hurtig avklaring.Du sier at du har lagt inn den som du mener er de rette i mitt innlegg nr 20751, men jeg finner ingen der.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Det tok litt lenger tid enn beregnet å skrive innlegget, for jeg måtte bort igjen på høyskolebiblioteket i Volda nå i kveld og dobbeltsjekke ei opplysning, men nå mener jeg at innlegget skal være på plass. Kontakt meg igjen dersom dette ikke stemmer.Hilsen Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.