Gå til innhold
Arkivverket

[#21222] Dødsfall i Bergen 1912-72


Gjest Tove Granli
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Granli

Hei.Jeg er på leit etter slektninger av min mor. Hun ble adoptert bort i Oslo 1911. Jeg har funnet ut at moren Klara Johnsen kommer fra Arna. Jeg har funnet at Klara hadde en søster ved navn Olga Jondine Petrine Johnsen F.25.07 1897.Jeg ser på døde i Bergen fra 1912-72. Der finner jeg en dame med navn Olga J.Johnsen mmed løpenr.459,adr. Haugevn 9a. Død 01.06.70. Har dere opplysninger om evnt.slektninger - arvinger etter henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Olga Jondine Johnsen var født i Bergen 26. juli 1897, var forhenværende nåtlerske, ugift, og med fem søstre som arvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingjerd van Bruggen

Heisan! Når det gjelder disse arvingene etter Olga Johndine - finnes det ikke noe navn/adresse på de? Eller er de taushetsbelagt på den tiden, slik at de ikke kan opplyses om med mindre det gjøres skriftlig direkte til etterlyser?Familien var i Kristiania i 1912 (1. februar - folktellingen), men har tydeligvis flyttet tilbake til Bergen. Finnes det noen flyttelister som vil gjelde for tidsrommet rett etter denne dato (det er grunn til å tro at familien flyttet like etter denne tellingen ble gjort). Er det noen som kan ta en titt i dem og se hvem av familiens medlemmer som evnt. kommer tilbake til Bergen?Ingjerd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.