Gå til innhold
Arkivverket

[#21236] Lars Larsen (Erikson) f. 1858 i Stavanger


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Erik (Erich) Larsen f. 23. januar 1824 i Stavanger ble i 1853 gift i Stavanger Domkirke med Magrethe Jertine Larsdtr. f. 3. oktober 1827 i Sokndal, RO.De fikk en sønn Lars f. 1858 i Stavanger og en datter Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger. Jeg finner dem i FT 1865 under Stavanger, men der slutter alle spor.Kan noen hjelpe meg?Takknemlig for all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnete Schjønsby

Nå er jeg ikke sikker på om du vil bakover i tid eller fremover... Mer om bakgrunnen til Margrethe fra Sokndal finner du her; http://www.sosialklubben.net/~snw/slekt.htm Let under Kirkebø, husmenn nr. 7. Ellers fant jeg på Family search et barn til av Margrethe og Erik: Inger ft. 6.9.1857 i Stavanger, senere gift med Jacob Jacobsen Hole. Inger døde iflg innsenderen til FS i Stavanger i 1940. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg vil fremover i tid. Men takk for din interesse, Agnete Schønsby.Jeg har opplysninger om Margrethe og Eriks forfedre. Likeså deres datter Inger f. 1857 som er min oldemor.Men deres 2 andre barn, Lars f. 1858 i Stavanger og datter Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger finner jeg kun i FT 1865 under Stavanger. Og her slutter alle spor av dem.Kan noen hjelpe meg med opplysninger om Lars f. 1858 og Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger?Er meget takknemlig for all hjelp jeg kan få!mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.