Gå til innhold
Arkivverket

[#21240] Etterlyser personer fra Sør Odal


Gjest Trond Strandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Strandhaug

I skiftet omkring 1901 etter mine 'olderforeldre' Knut Knutsen og Rangdine Ottersdatter fra Oppstad i Sør Odal står følgene barn nevnt. (Første kone Marthe Olsdatter) Marthea f. 1855 til Amerika Hans f. 1857 til Holmestrand Knut f. 1859 til Amerika Karen f. 1862 til Kristiania Ole f 1864 til Amerika Marie f ? gift med en baker i Kristiania I andre ekteskap med Rangdine otterdatter Marius f. 1872 (min bestefar) Berte f 1873 Indiane f ? gift og bosatt i Amerika Ragna f ? gift med samlagsbestyrer Andreas Andersen bodsted Borg gt. 12 Kristiania Kan noen hjelpe meg med å finne etterkommere etter disse.mvhTrond Strandhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hans finner jeg på Dunkebæk Botne I Vestf. gm. Regine Tobiassen f.1861 Leknæs. 1 sønn Knud Torleiv Knudsen f.15/7-1898 i Sande.Ragna finner jeg i Platousgt.2b i Kristiania i 1900 gm. Andreas Andersen f.1875 i Drammen. 2 barn: Jenny Andersen f.8/6-1899 i Krist. og Astrid Andersen f.28/6-1900 samme sted.Indiana reiser fra Oslo 31/5-1895 og ankommer Ellis 15/6-1895 m.Etonce fra Liverpool.K...? Knudsen f.odalen reiser fra Oslo 29/8-1879 20 år gml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Strandhaug

Om dette er min mors onkel som kaller seg Knud Knutson da han kommer over til Amerika. Hvor skal man i såfall sjekke for om dette er, eller ikke er rett personmvhTrond S 6. Knudt KNUDTSON - 1880 United States Census / Iowa Self Gender: Male Birth: WI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.