Gå til innhold
Arkivverket

[#21268] Anne Bertine Johansdatter født 1877


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei!Er det noen som vet noe om Anne Bertine Johansdatter født ca. 1877 Ek(g)eberg, Brunlanes. Hun var: Tjener som Husholderske, delvis sysselsat ved husligt Arbeide i Tveitdalen ved folketellingen i 1900. Hun var gift 1902 med Karl Johan Johnsen født 1863 Tveidalen, Brunlanes. Død 1921 på Seierstad Østre, br. nr. 10, Grevet, Hedrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Ved Anne Bertine's 2. ekteskap i 1923, med Anders Edvard Jensen fra Haugen, br. nr. 5, Hedrum. født 1877, står det at faren er Johan Johansen, jordbr. arb. på Holjem i Brunlanes. Jeg vet ikke hvem Anne Bertines mor var, men jeg tror at faren var sønn av Johannes Olsen f. 1826 i Holla og Sisilie Reinholthsdatter f. 1822 i Brunlanes. Det ville være fint om noen kunne hjelpe meg med å få dette bekreftet og event. hjelpe meg med flere opplysninger om disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.