Gå til innhold
Arkivverket

[#21347] Anna Emelie Nilsdatter/ Nilsen/Berg


Gjest Gunn Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Iversen

Har en slektning som emigrerte til USA i slutten av 1800 tallet el. begynnelsen på 1900 tallet som heta Anna Emilie Nilsdatter/Nilsen. Hun ble vist gift Berg, men vet ikke om han var nordmann eller amerikansk.Hun emigrerte til Montana, men ønsker gjerne å vite om hun hadde etterkommere, eventuelt ka mannen het. Anna Emilie var født i Norge i 1873, og døde i Norge i 1968. Hun kom tilbake til Norge i 1961.Foreldrene hennes heta: Nils Johan Andersen f.1837 og Eva Brita Nilsdatter f.1838Uansett hvor jeg søker må jeg betale for å få opplysninger. Er det noen som vet hvordan jeg skal finne dette ut. Har søkt på mange amerikanske linker, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Iversen

Ja d er ho Anna Emelie Nilsdatter, men mora Eva Brita er vist født i 1838 i Kvænangen. Kosn finn du ut når hun var født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg fant det på Familysearch (FS) så det må sjekkes mot kirkeboka.Det jeg lurer på nå er; hvorfra emigrerte man når man bodde i Troms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Mest sannsynlig emigrerte hun fra Trondheim. Tror ikke det gikk direkte skip ut fra plasser i nordnorge.Hilsen Pia Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.