Gå til innhold
Arkivverket

[#21458] Even Karlsen 1657-1753 og Eli Kristoffersdatter 1667-1735 Borgen i Ullensaker


Gjest arild andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest arild andersen

I Ullensakers gamle bygdebok bind 2 står det at Even Karlsen og Eli kristofferdatter kom fra seter i Sørum i 1713.Vet noen hvor disse kom fra i Sørum? Jeg vet det finnes en gard med navnet Sæteren, men jeg finner ikke noe om disse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest arild andersen

Hei folkensJeg vil gjerne friske opp dett spørsmålet og spørre på nytt om det er noen der ute som har noe informasjon om dette paret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Mona Årnes

Hei Aril. Jeg ser på DIStreff at Leif Mikalsen har dem. De kommer fra Sørum i hans registrering. Han har E mail adresse så du kan kontakte han. mvh. MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest arild andersen

Even Karlsen 1657-1753 og Eli Kristoffersdatter 1667-1735 Borgen i UllensakerI Ullensakers gamle bygdebok bind 2 står det at Even Karlsen og Eli kristofferdatter kom fra seter i Sørum i 1713.Kjenner noen til hvor dette kan være i Sørum eller har noen tilgang til bygdebøker for Sørum og kan gjøre oppslag for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.