Gå til innhold
Arkivverket

[#21460] Anne Marie Martinsdatter


Gjest Lene Jansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lene Jansen

Da Olaus Torstensen f 1854 og Anne Marie Martinsdatter f 1852 (flere steder bare kaldt Marie) giftet seg i 1870 i Bragernes står Martin Larsen som far til Anne Marie. Anne Marie skal i følge folketellinga være født i Odalen Hedmark. Finner ikke hennes far Martin i folketellinga. Kan noe hjelpe meg med info om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lene Jansen

Olaus og Marie skal ha fått 9 barn,men jeg finner bare 7. Kan noen hjelpe meg? Har funnet:Johannes 1882 Oskar 1884 Gudrun Kathinka 1886 Kristian 1890 Martin 1892 Karl 1894 Karoline 1896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Lena Berg Nordli

Fra Sør Odal bygdebok bind VII. SMESTUN (et av brukene som ble kalt Ulerrmoen). Gorine var datter til forrige bruker i Smestun. Far: Kristoffer Hansen fra Vestre Spikset i Sør Odal, f 1796 d 1850 g 1823. Mor: Anne Einarsrud fra Gleden u. Døli i Sør Odal f 1795 i Sjøli. Føderådsenke i 1865. Martin Larsen var fra Søndre Skøyensagen i Sør Odal Far:Lars Jensen fra Karterud u. S.Nust i Sør Odal 1804-64 g 1826. Mor: Mari Mikkelsdatter fra Dysterud (hette det i 1826) ca 1796-1873. Martins navn er forresten stavet Marthin her. Trenger du mer, så send meg gjerne en mail, har bøkene på hjemlån fra biblioteket ei stønn til. reveenka@msn.com mvh. Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.