Gå til innhold
Arkivverket

[#21463] Lars Hansen født 1802 og Kari gulbrandsdatter født 1798 Ås i Ullensaker


Gjest Arild andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arild andersen

Jeg har funnet anene til Lars hansen f. 1802, men har ikke funnet noe på Kari Gulbrandsdatter De bodde på Ås i UllensakerDeres barn Gunhild Larsdatter 23.06.1829-31.07.1902 gift med Lars Larsen Lyshaug 11.07.1830 - 15.01.01903 er min tippoldemorHar noen mer informasjon om hvor Kari Gulbrandsdatter kom fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild andersen

Takk for linken, tja det kan jo hende jeg får se litt i bygdeboka og se om det er noen koblinger der på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Arild!Hvis du ikke har funnet Gulbrand Eriksen så finner du han på Flindrum s.639 i bind II. Kari gifter seg med Lars Hansen sønn til Hans Larsen på Nedre Lund s.624.mvh Carsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild andersen

Jeg lette på hilleren i går kveld men fant bare navnet nevt så takk for opplysningen om flindrum, CarstenJeg hadde en liten mistanke om at det kunne være der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.