Gå til innhold
Arkivverket

[#21488] Johanna Kristoffersdatter Bakken f. 1895


Gjest Olav Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Eide

Ho var mor til Borghild Martinsdotter Dalen f. 1913, gift med Martin Pedersen Dalen, og døde ikke lenge etter at Borghild var fødd. Martin gav Borghild skulda for at Johanna døydde, og ville ikkje vita av Borghild. Eg søkjer etter fleire opplysningar, som kvar ho døydde, kvar ho er gravlagd, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Etter mine opplysningar var Johanna Christophersdotter Bakken fødd på plassen Bakken i Kinsedalen under Urnes i Hafslo 4.5.1895, og ho døydde i Kinsedalen 4.5.1914, den dagen ho fylte 19 år. Eg reknar med at ho ligg gravlagd ved Urnes stavkyrkje. Eg forstår det slik at Martin var på fabrikkarbeid i Odda på den tidi.Manuskriptet for Kinsedalen til Gards- og Ættesoga for Hafslo er under arbeid, men eg ser at det ikkje er innkome opplysningar om dotteri Borghild som du seier var fødd i 1913. So då er spørsmålet om du kan fortelja meg noko om lagnaden til Borghild? Du kan eventuelt senda opplysningane direkte til meg på: loya@online.noPå førehand takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane, Bygdebokskrivar Luster kommune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.