Gå til innhold
Arkivverket

[#21544] Margit fra Aas i Akershus


Gjest Kjell Mo
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Mo

Karen Marie Mikaelsdatter f. 2.4.1870 i Vestby fødte 7.7.1904 en datter i Aas som fikk navnet Margit. Faren var Harald Pedersen f. 1878. Margit ble konfirmert i Aas 3.10.1920. Margit er kusine til min mor, og jeg ønsker hjelp til å finne ut hva som skjedde videre med Margit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kjell Mo

Kan noen hjelpe med å finne ut hva som skjedde med Margit etter at hun var konfirmert? Min mor heter Aase Bjørg, er født i Sandefjord i 1921 og giftet seg i 1946 med Asbjørn Mo som døde i 1989.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Mo

Er det noen som kjenner en person med gode lokalhistoriske kunnskaper fra Ås som det er mulig å ta kontakt med for å finne svar på mitt spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Mo

Moren til Margit, Karen Marie Mikaelsdatter, arbeidet ifølge FT 1900 på gården Halle i Aas. Kan det være til noen hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har på nytt forsøkt å lete etter Karen Marie og datteren Margit i kirkebøker for Aas, men uten resultat. Prestekontoret i Aas har også på nytt lett etter spor i sine registre, men uten å lykkes.Da moren til Karen Marie, Anne Marie Mikalsen, døde 19.2.1922 i Aas, står Karen Mikalsen (51 år), adr. Berg, oppført i lensmannens dødsfallsprotokoll som arving sammen med broren Andreas (41 år), ukjent adr. i Kristiania, Hans (53 år), ukjent adr., samt to søsken hvis navn og adr. var ukjent. Den ene av de var min bestefar. Kan noen der ute hjelpe meg å finne flere opplysninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.