Gå til innhold
Arkivverket

[#21549] Død i Bergen i 1996


Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

Er litt usikker på om det er mulig å svar på spørsmål fra så ny tid. Men hvis det er mulig er jeg på jakt etter eventuelle opplysninger om Nille Larine Ommundsen som døde i Bergen 08.12.1996. Er på jakt etter familie.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi har ikke andre opplysninger enn fødselsdato, dødsdato og postadresse. En eventuell dødsannonse fra avisene kan kanskje bidra, og skifteretten sitter med opplysninger, men vil måtte følge sitt regelverk med hensyn til hva de vil kunne gi ut av disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Takk for info. Som sagt var jeg litt usikker på hva dere eventuelt kunne bidra med. Jobber også med andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Du har kanskje funne svar, men ein god ide er å ringja gravferdsetaten/kyrkjevergen. Då får du vita kven som har 'tilsyn'(eg veit ikkje det rette ordet)med grava. Det er som oftast ein i familien.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.