Gå til innhold
Arkivverket

[#21583] Salma Larsdtr. Sandøen? f. Fana, Hordaland 1844. Har du opplysningar?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Eg undrast på om nokon veit kven Lars denne Salma var dotter til? (Salma døydde i Fitjar 05.08.1931, då står det Sandøen, Fana i kyrkjeboka)Eg har funne desse: Lenke kanskje det er foreldra?Namna på nokre av borna hennar _kan_ tyda på det...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearch IGI ble det født en Salme Larsdtr. 02.07. og døpt 10.07.1844 i Fana av foreldre Lars Nielsen og Marthe Halvorsdtr. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kanskje det har vore litt utydeleg det som stod i original kyrkjebok(eg har berre sett den som 'ligg' her), at garden ho kom frå var Sandven, ikke Sandøen?Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Rune. Takk skal du ha, det er ikkje fyrste gongen eg er og sjekkar på Fam.Search utan å finna noko! :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

I bygdeboken for Fana står det følgende om familien på Samdal (F T 1865 ):Lars Iversen Fammestad f.ca. 1803 i Lindås, d. 1868, Kjøpte bruket på auksjon i 1841. Gift med Malena Andreasdtr. Ø. Nattland f. 1810. Barn: Ivar, utv. til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Står det noko om dei som Rune T fann på FamSearch(innl.nr.3)? Eller kanskje du må ha gardsnamn?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Det hadde vært lettere med gårdsnavn,men jeg skal lete på flere gårder, men det kan ta litt tid. Navnet Salma er brukt på gården Øvre Sandven tidligere. Jeg finner ikke henne i F T 1865 heller. Det kan jo være farsnavnet som ikke er riktig,men det som Rune fant(3) passer jo veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk igjen!!Eg kan jo låna boka/bøkene på fjernlån, men det er berre to generasjonar(foreldra til Salma, og besteforeldra) til eg treng.Men visst det er mykje arbeid, så berre la det vera, så kan eg prøva sjølv :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Har 'skumma' gjennom heile boka, og sett nermare på alle som heitte Lars i passande alder.Fann ingen med ei dotter som heitte Salma. Det er mogeleg at eg har oversett noko, men kanskje ho er født utanom ekteskap? Bygdeboka for Fana er diverre noko 'grunn'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Legg inn en forespørsel i arkivforumet , og be om oppslag i kirkeboka.Den vil eventuelt avsløre om hun var født utenom ekteskap.Forøvrig giftet en Marthe Halvardsdtr. fra Nedre Sandven seg i 1847.Det kan være mor til Salma. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Eg følgjer spent med her, sidan Marthe Halvorsdatter er ei av mine formødre. Marthe si mor heitte Salme (Monsdatter Sandven).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Med Signe Maries opplysninger, burde vel den Marthe Halvorsdatter som er født 22.10.1821 og døpt 28.10.1821 i Fana, med foreldrene Halvor Hansen og Salme Monsdtr. være en god kandidat. Paret er gift 23.6.1811 i Fana: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Bygdeboka for Fana s. 501 under Nedre Sandven står:Hallvard Hansen f. ca. 1789 (sønn av Hans Hallvardsen Kirkebirkeland f. 1757 d. 1847 og Marta Olsdtr f. 1754 d. 1824 - g. 1785), bygsla garden 1818. G. 1. 1811 med Salma Monsdtr. Øv. Sandven f. 1784, d. 1836. Barn: Ola, Mons, Hans (desse tre bosatt i beregn) - MARTA (det står bosatt Nordland, men jeg har notert bosatt Ramsvik, Askøy), Agate, 4 barn døde små. Hallvard 2gg med Ragnhild Pedersdtr. Hordnes f. 1813 d. 1898. Barn: Salomon på Sandven og Peder på Sandven.Nå husker jeg ikke i farten hvorfra jeg har notert at Marthe bodde på Ramsvik, stemmer det med andres notater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Kan dette være Salma i 1865? Haktor er jo ikke et kjent Fana-navn, kan det være feil avskrift? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Ojsann, jeg tenkte selvsagt på Halvorsdatter og Haktorsdatter... Kan vanskelig se for meg at Lars blir til Haktor - beklager blindspor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det blir kanhende litt på siden, i og med at dette i tilfelle er Salmas halvsøsken, bare; men her er barna til Martha Hallvardsdtr. Nedre Sandven og Hans Nilsen Øpdal, bosatt på Ramsvik:1) Hanna Berntine Hansdtr. f. 2.12.1847, Korskirkens sogn, Bergen.2) Berthe Salomia Hansdtr. døpt 4.4.1850 i Korskirken.3) Nielsine Marthie Hansdtr. døpt 10.8.1851 i Korskirken, Bergen.4) Pernelle Malene Hansdtr. f. 28.10.1852, døpt 14.11.1852 i Birkeland sokn, Fana.5) Barbro Oline Hansdtr. f. 10.3.1855, døpt 25.3.1855 in Birkeland sokn, Fana.6) Aagath Marline Hansdtr. f. 15.11.1857, døpt 5.4.1858 i Birkeland sogn, Fana.7) Hansine Marie Hansdtr. f. 31.3.1861, døpt 28.4.1861 i Birkeland sogn, Fana.8) Nicolai August Hansen døpt 29.10.1865, Askøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Holder med Rune i at neste skritt må være original kirkebok/arkivforum for dåpen til Salme Larsdtr. 10.07.1844 i Fana, foreldre Lars Nielsen og Marthe Halvorsdtr. Den vil nok gi de siste svarene - blant annet på hvor Lars var fra. Jeg venter spent på flere innlegg, Mariann! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Oi, her har det vore aktivitet sidan idag tidleg :-))Ja, eg lagar eit innlegg til arkivforum, det verkar jo sannsynleg at det er Sandven,ikkje Sandøen, og at Martha er mora.Takk for all interesse :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kan ikke se at denne lenken alt er satt opp. LenkeDet burde vel være foreldra? Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Kan det vere så enkelt at 'Hans' er blitt til 'Lars'?Du kan få resten av det eg har om denne familien dersom dette viser seg å vere mora/foreldra til Salma. Mvh Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

1000, 1000 takk for hjelpa!!! De er sååå snille og hjelpsame!Til Signe Marie: eg får venta og sjå kva resultet vert av innlegget på Arkivforum, takk iallfall!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.