Gå til innhold
Arkivverket

[#21586] Ingeborg Johannesdtr. fra Aurdal i Valdres


Gjest Kjell H Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell H Myhre

Ingeborg Johannesdtr. skal være f. i Aurdal i Valdres, mest sannsynlig Sør-Aurdal, 14.06.1835. Hennes far het Johan(nes) Olsen.Hvor i Auradal var Ingeborg født ?Hva var hennes foreldres fulle navn, og har noen kjennskap til eldre ledd av denne slekta ? Eventuell henvisning til 'Gard & Slekt i Sør-Aurdal' (?)Mvh. K. Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

PS !Du Hans Myhre, Næs i Hedemark - som er så 'usannsynlig' kjapp med å besvare alle henvendelser som vedrører slekter fra Hadeland - takler du denne Valdres-forespørselen like raskt (??) I fall svaret er nei, hvorfor ikke (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Hva i all verden slags henvendelse til en navngitt person er dette ? Etter å ha lest første del, tenkte jeg å slå opp i kirkeboka, men mistet plutselig lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

Kim !Denne 'henvendelsen til en navngitt person' har bakgrunn i forhold du mest sannsynlig slett ikke har kjennskap til, og som jeg ikke ønsker å ta detaljert opp med deg i dette fora.Dersom du har særskilt interesse av en forespørsel som altså ikke er rettet til deg, er du imidlertid velkommen til å kontakte meg på ovenstående e-post adresse.Men hos Brukerforumets besøkende er det altså opplysninger om Ingeborg Johannesdtr. og hennes foreldre jeg søker !Mvh.K. Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.