Gå til innhold
Arkivverket

[#21671] Hjelp til oppslag i kirkebok for Hedrum og Larvik


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Jeg har kommet over en familie som jeg gjerne vil finne ut mere om; denne familien er:Anton Arnesen m/kone Ellevine Oline Ottosdatter Hofmann. Disse har 4 barn boende hjemme i folketellingen 1900 for Larvik... LenkeHåper noen kan gjøre noen enkle oppslag for meg!Om noen kan klare å finne mere utfyllende opplysninger på hver enkelt hadde det vært enormt flott. Slikt som fødsels- og dåpsdato + vielsesdato for foreldrene er kjempe flott!Mulig at noen av barna døde også!mail meg gjerne på: kasaglar@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Dette fant jeg i kirkeboka for Larvik 1888-1918 under konfirmasjoner.Det gir noen opplysninger i alle fall:konf.oktober 1897 Anne Mathilde Arnesen,Bjerggaden 7 (ingen flere opplysninger)konf.5.okt.1902: Anette Kristine Arnesen,f.19/1 1888 i Hedrum,adr.Brandvagtg.19,far arb.Anton Arnesen.konf.9.sept.1906: Hilda Amanda Arnesen,f.26/12 1891,døpt 13/5 1892 i Hedrum,adr.Dronningensgd.34.Foreldre selveier Anton Arnesen og Ellefine f.Ottesen.konf.7.des.1913: Emilie Marie Arnesen,f.4/4 1899,døpt 21/5 1899 i Larvik,adr.Dron.gt.34,foreldre snekker Anton Arnesen og Ellevine Oline f.Ottesen.Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Dette var utrolig flott Kari... Ser frem til mer info om denne familien så langt det lar seg gjøre!På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.