Gå til innhold
Arkivverket

[#21681] Joseph T. Heyer (Høyer?), fødd i Noreg 1850 - til USA kring 1861 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Joseph T. Heyer vert i FT1900(USA) oppgjeven å vera fødd i Noreg i mai 1850. Han skal ha vore yngst av tolv søsken og utvandra til Amerika med foreldri sine i ein alder av 11 eller 12 år, dvs. 1861 eller 1862...Joseph gifte seg i Chicago, IL 6.7.1876 med Carrie Thomas (1856-1922), utvandra frå Luster i Sogn 1867, og parfolket busette seg i Alma, Buffalo Co., WI der Joseph var krohaldar. Han døydde i Superior, WI 2.7.1925.FT1865 for Noreg syner eit lite tal personar med namn Heyer eller Høyer, mellom anna ein Joseph Hilaus Heyer, fødd i Christiania 1849 og busett der i 1865. Kanskje det er ein fetter eller ein annan slektning?Eg vonar at einkvan dreg kjensel på namnet Joseph T. Heyer og kan hjelpa meg finna opphavet hans i Noreg!?På førehand hjarteleg takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

I've about no idea what you are asking, but i found the family in the census for 1880, 1900, 1910, and 1920; from those it seems he came to USA about 1869, not 1861. He had 1 boy, 1 girl. The boy, Oscar F. has 2 boys, 3 girls and is a public school teacher. The girl, Josephena(?), was born in IL about 1873, does she appear on the IL birth fiche? Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Heisann, Lars! I 1900-census står det helt tydelig at de innvandret i 1869.Så... da bør han jo være mulig å finne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

The second Oscar(b 1902) to Oscar(b1879?) is mentioned at 'home.online.no/~kaamikk/fam01901.html'. The family is indexed as HAYES in 1920, Joseph lives with son Oscar in Superior; Joseph is indexed as HAYER in the 1910. Oscar's son Joseph, born 1918, is indexed in obits, Coos County, OR in 'the world' newspaper; there is a rootsweb msg board entry--'Austreng' family--Grand Forks, ND. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men minst like hjarteleg takk for svar frå Roger, Laila og Rune på denne saki som eg diverre ikkje fekk gjort noko meir med for to år sidan grunna sjukdom.Men då eg enno ikkje har funne noko svar på spørsmålet om det norske opphavet til Joseph Heyer, vil eg gjerne få henta spærsmålet fram att i dag, i von om at einkvan kan ha ein glup idé om kven denne Joseph kan ha vore? Kanskje han heitte Johan eller noko heilt anna, medan han budde i Noreg?Eg takkar nok ein gong for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Om man tar utgangspunkt i at T i navnet er første bokstav i etternavn, finner jeg kun en kandidat i 1865. Det er Joseph Terkelsen . Han er rett nok ikke yngst av søskene, men et sted skal man jo gjerne begynne.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men like hjarteleg takk til Rune for siste innlegg her.Det ser ikkje ut til at lenken fungerer på innlegget ditt, men uansett so manglar vel namnet Heyer, som eg vil tru må ha utgangspunkt i eit liknande namn i Noreg, kan henda Høyer eller Heie?Elles kan me vel ikkje vera heilt sikre på at mannen heitte Josef frå Noreg... Det kan nok like gjerne ha vore Johannes eller Jeremias eller noko anna...?Konklusjonen er at eg framleis står ''bom fast'' nær det gjeld det norske opphavet til Joseph Heyer, so eg kan ikkja anna enn å vona på nye gode tips...Hjarteleg takk for hjepi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det er no vorte oppdaga at ei svigerdotter av Joseph Heyer hadde opphavet sitt frå Vik på Helgeland, og dette set meg på ein tanke:HEYER og HØYER vart mykje nytta som MELLOMNAMN i Nordland på 1800-talet, noko som får meg til å spekulera på om Joseph kanskje kan vera komen derifrå og at han har nytta mellomnamnet sitt som ættenamn i Amerika?Kanskje heitte han Johannes Heyer ....?Eg vonar framleis på gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for eit svært spennande innlegg. Denne Joseph Heyer vil vera interessant å følgja opp. ''Min'' Joseph vert sagt vera fødd i mai 1850, og no kan me jo spekulera på fødselsdatoen til Joseph H. Heyer i Christiania...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Du kjenner vel sikkert til at han i 1900-census er gitt navnet Joseph H. Heyer, men det kan jo også være en transskripsjonsfeil. Det er vanskelig å lese hva det står i imaget, H eller T? LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for eit spennande innlegg. Eg må tilstå at mellombokstaven til Joseph Heyer so absolutt må kunna tolkast som H., og då vert ''kandidaten'' frå Christiania endå meir spennande!Eg ser forresten av utvandringsistene over Christiania at ein:* Joseph Hildus Heier, fødd 30.7.1887, utvandra frå Lunner i 1909 til North Dakota!Kanskje ein ættling?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kyrkjeboki for Aker syner at:Joseph Hildur Heyer, var fødd 30.5.1849 som son av målar Peter Meyer og Karen Thoresdotter i Nygaten ved Grønland!Her er huslyden i FT1865 på Kjørven øvre på Jevnaker:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Arne Bernhard Hejer hf g Gaardbruger Selveier 1839 Akers PræstegjeldAnne Ellingsen Hans Kone g 1846 JevnakerPeter Henrik Hejer Hans Fader g Føderaadsmand 1803 ChristianiaKaren Thoresdatter Hans Kone g 1807 RingerigetFrithjof Hejer Deres Søn ug 1847 Akers PræstegjeldKarine Matilde Hejer Deres Datter ug 1845 Akers Præstegjeld~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Peter Henrik Olson Heier, målarsvein frå Christiania, 30 år, f. i Christiania, son av børsemakar Ole Petter Heier, ogKaren Thorsdotter, pike frå Galgebjerget, 28 år, f. i Norderhov, dotter av Thor Olson,gifte seg i Aker 27.3.1835.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har ein sterk mistanke om at dette er ''vår'' Joseph og foreldri hans, men er det mogeleg å prova det? Finst det ei utvandring for han?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Da må du kansklje sjekke utflyttingslistene i kirkebøkene. Om familien dro før 1867 finner du dem neppe her i digitalarkivet. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.