Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kai S Gurrik Larsen

[#21689] Peder Hansen Dahl, av omstreiferslekt?

Recommended Posts

Jeg har kommet over denne Peder Hansen Dahl et par ganger. Han skal ha fått barn med 2 ulike damer.Disse damene er: 1.Hella Amalia Johannesdatter, født 1857, 2.Hanna Charlotte Hansdatter, født 1852 i Brunlanes*Med Hella fikk han datteren Petra Signora i 1897 i Hedrum (vestfold). *Med Hanna fikk han datteren Anna Pernille i 1888 i Skien. Anna Pernille ble hjemmedøpt på Skrukkerød i Porsgrunn (telemark).Kan noen hjelpe meg å finne ut mer om denne Peder Hansen Dahl og hans koner?På forhånd takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Her er han i 1900 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Og her dør han Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flotte greier Carsten!Dette har jeg absolutt ikke sett før (KUN 1900-tellinga).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Hanna Charlotte Hansdatter er født 21.april 1852,døpt 13.juni 1852 i Brunlanes.Foreldre:Hans Jørgen Hansen og Anne Pernille Svendsdtr. (Brunlanes kirkebok 1846-1862)Mvh Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kari!Takk for opplysningene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.