Gå til innhold
Arkivverket

[#21689] Peder Hansen Dahl, av omstreiferslekt?


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Jeg har kommet over denne Peder Hansen Dahl et par ganger. Han skal ha fått barn med 2 ulike damer.Disse damene er: 1.Hella Amalia Johannesdatter, født 1857, 2.Hanna Charlotte Hansdatter, født 1852 i Brunlanes*Med Hella fikk han datteren Petra Signora i 1897 i Hedrum (vestfold). *Med Hanna fikk han datteren Anna Pernille i 1888 i Skien. Anna Pernille ble hjemmedøpt på Skrukkerød i Porsgrunn (telemark).Kan noen hjelpe meg å finne ut mer om denne Peder Hansen Dahl og hans koner?På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Kjempe flotte greier Carsten!Dette har jeg absolutt ikke sett før (KUN 1900-tellinga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Hanna Charlotte Hansdatter er født 21.april 1852,døpt 13.juni 1852 i Brunlanes.Foreldre:Hans Jørgen Hansen og Anne Pernille Svendsdtr. (Brunlanes kirkebok 1846-1862)Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.