Gå til innhold
Arkivverket

[#21715] Død i Minnesota, USA


Gjest Bjørg  Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg  Myhre

Hei . Jeg har noe slekt i Amerika som jeg har stoppet opp på.9 DES 1931 blir Kristiane(70ÅR)Helgesen Grønvold begravet på Memorial Park ,Grand Forks iNorth Dakota.Hun bodde og døde 415 North Street,East Grand Forks,Polk County,Minnesota. De etterlatte var:1Datter Ragna(Ragnhild),9okt 1889 Gaustad ,Grand Forks, 2 sønn Peter Helley,6 okt 1887 3Datter Mrs.Philip Anderson OF Zahl North Dakota(Tilla) født 1899 4 Datter miss Theresa Gronvold,bodde hjemme, født 1901-2.5 søster Mrs A S Tandberg of Twin Valley, Minn.(Trine),født 1864Theresa blir siden gift med Leonard Melberg. En har ei datter som bor i Minneapolis og heter Phyllis Anderson og har tre smågutter i 1957. En av gutta heter PHILIP THOR Broren til Kristiane og Trine heter Olaus Jahren, mulig han kalte seg Lewis ,og farmet i ND.Han hadde minst to sønner ,Olaf og Anton? Kanskje noen har noe om disse så jeg kunne komme litt videre? Kanskje jeg kunne finne noen som lever i dag. ......bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har funnet mine tremenninger i Minnesota takket være Gwen A Sackrison sackrison@angelfire.comAlt det kostet meg var $ 8. Hun bad meg om å si at hun er villig til å hjelpe andre dersom det skulle trenges.Men du må henvende deg til henne på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Taryn Flolid

Gwen Sackrison har ny epost adresse:gwen312@hotmail.comog hon kan hjelpe med dodssertifikat og obituary (?) (og det er billig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigurd Andersen

Hei Bjørg. Bare lurte på om du hadde hørt fra G.S. nå? Jeg sendte henne en epost selv for et par dager siden og lurte på om hun kunne hjelpe meg med å lete etter noe MN slektninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg  Myhre

Hei Sigurd, jeg har vært bortreist i noen dager så jeg har ikke forsøkt ennå , men skal snart. Jeg skal si ifra. Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.