Gå til innhold
Arkivverket

[#21746] Magnhild Johandtr. Holmstad , Østre Toten. Født ca.1780,men når døde hun?


Gjest Olaug Dreyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaug Dreyer

Magnhild er født på Rogneby i Ø.Toten,etter FT 1801 ca 1780 uten at jeg har funnet noen eksakt fødselsdato. Faren, Johan Jensen, kjøpte Holmstad noe før hundreårskiftet.I 1803 ble Magnhild gift med Anders Andersen som kom fra Evang.De ble gårdbrukere på Holmstad etter at Johan Jensen døde i 1809. Anders døde i 1828 , men jeg har ikke noe sted funnet når Magnhild døde. Tro om noen kan hjelpe? Mvh. Olaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Hårstadsveen

Det dør ei enke Magnhild Johannesdatter 01.12.1860 (bgr. 14.12.)i Ø. Toten - 84 år gammel. Oppholdsstedet ved dødsfallet er litt utydelig i min kopi, men jeg tror det står Holmstad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaug Dreyer

Hei Rune ! Tusen takk for svaret. Det er sikkert Magnhild Holmstad du har funnet,jeg trodde ikke hun var blitt så gammel , og hadde ikke kommet så langt i kirkeboksøkinga mi. Skal prøve å finne dette du henviser til neste gang jeg får tatt meg en tur til RA. Hilsen og takk, Olaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.