Gå til innhold
Arkivverket

[#21756] Bilder/foto til gårdshistorie for Enebakkneset


Gjest Torkel R. Bråthen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torkel R. Bråthen

Hei alle sammenJeg holder nå på med å sluttføre arbeidet med en bosteds- og slektshistorie for Enebakkneset, siden 1962 en del av Fet kommune i Akershus, men før det lå det under Enebakk kommune.Fet historielag og jeg som bygdebokforfatter har startet en fotoinnsamling, og hatt god respons de siste dagene.MEN, det er jo mange familier som har flytta fra Neset, og dermed etterkommere som sikkert har spredt seg over det ganske land. Kanskje det er noen der ute som sitter med bilder de vet er av hus og personer fra Enebakkneset? Kanskje også en del personopplysninger om hva som skjedde etter at familien flytta?Jeg hadde satt stor pris på om dere kontaktet meg med informasjon om hva slags materiale dere er i besittelse av.ALT ER AV INTERESSE. Jeg avgjør hva som kan trykkes i bygdeboka, og andre bilder som uansett bør registreres.Ikke nøl - ta kontakt :-))trb@broadpark.noMed vennlig hilsen Torkel R. Bråthen bygdebokredaktør, Fet kommune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.