Gå til innhold
Arkivverket

[#21759] Darre's slektstre fra 1700-tallet.


Gjest Ken V. Nordberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Ken V. Nordberg

Hei! Jeg var innom arkivverket på følgende link: Lenke Der ligger det ett bilde av Darre's slektstre i farger. Bildet er imidlertid krympet ned av de som la ut bildet og det er umulig å lese teksten. Siden inneholder heller ingen link til scannet dokument i full størrelse. Er det noen som har dette dokumentet scannet i full størrelse? Vigerust har på sin hjemmeside gjengitt noe av teksten, men jeg har vondt å tro at det kan være komplett da bildet synes å ha langt flere navn og mer tekst.Med vennlig hilsen, Ken V. Nordberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Jeg har bare gjengitt teksten i rubrikken ende til venstre - det er den som er viktig når det gjelder historikken.Forøvrig har jeg et stort fargedias som jeg har produsert store papirkopier av for salg. På grunn av flytting er dette nå nedpakket. Men ved å sende en e-post til undertegnede, kan jeg ekspedere papirkopier senere. Enklest er det vel hvis noen besøkte Riksarkivet og skrev av resten av teksten fra originalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Hei. Se innlegg 19795.Jeg er interessert i det samme treet og teksten som er innfelt.Er teksten lett leselig eller trengs det stor erfaring i å lese gammel skrift for å tyde dette? Det kan jo være at noen har gjort dette arbetdet fra før og er villig til å dele sine opplysninger med flere. I alle fall ville det ha vært fint å se et slikt gammelt dokument. Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.