Gå til innhold
Arkivverket

[#21783] Gravlagte i Stavanger 1857-1868.


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Denne innførselen ser rar ut: LenkeNår man sker etter alle etternavn, kommer navnet '50 Eg P 34' frem bak navn som begynner på Ø. Deretter følger en ny alfabetisk liste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kari Larsen

Denne feilen er altså først og fremst at den alfabetiske listen er delt i to. Den personen jeg har oppgitt lenke til, synes å forårsake feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk for meldingen og beklager at du ikke har fått svar før nå. Det var litt trøblete å finne ut hvor feilen lå. Nå skal alt være i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Jeg kan dessverre ikke se at problemet er løst. Det ser dessuten ut for å være et alment problem, f.eks. også i 'Døde i Bergen 1912-1972'. De norske bokstavene til sist kommer i feil rekkefølge, og navn med små bokstaver, f.eks. de Fine osv, lager krøll i rekkefølgen når man søker på alle etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Beklager, nå skal det være i orden.Sorteringsproblemene med den andre databasen skyldes feil i søkeprogrammet og ikke databasen. Dette vil bli ordnet etterhvert, men vi har ikke kapasitet til å se på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.