Gå til innhold
Arkivverket

[#21792] Takk for hjelp i DA.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg har nå sittet og sett gjennom mine tidligere innlegg, og ser med skam at jeg ikke har takket alle for deres svar og hjelp.Dette er ikke bra. Så derfor ønsker jeg nå å takke alle som har gjort en innsats for meg. Det er for mange navn til at jeg kan skrive dem her, men tusen takk for hjelpen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det hender jo en sjeeeeeelden gang at du hjelper andre. Så jeg er ganske sikker på at du er mer enn tilgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Berit, i din ordliste bør ordesammensetningen 'dårlig samvittighet' bli strøket ut med korrekturlakk!Du er helt unik for oss alle her på DAs brukerforum, jeg har aldri vært borti maken til hjelpsomhet!!!!Du fortjener masse masse blomster og klemmer fra alle!!!Klem i fleng, og takk for all hjelp til meg og andre, Berit!!! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Det slutter jeg meg til, for det er fantastisk hvor hjelpsom og flink du er, Berit. Hilsen Helge R. Næss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Slutter meg også til med mange takk til deg Berit, både i dette og andre fora, og mange takk til alle medhjelpere.. hilsen Egil Sundelius..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle Nyborg-Christensen

Hei Berit. Jeg har ikke så ofte vært inne på DA ,men jeg har mottatt hjelp i fra deg. Jeg mener at det er en god ting å takke andre for den hjelp en har fått. Jeg tror du har takket ,stort sett, men vi kan vel alle glemme av og til. Hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tusen takk skal dere ha. Det er alltid hyggelig å høre slikt, men det var ikke derfor jeg skrev dette innlegget.Jeg mener at det er god folkeskikk å takke for hjelp, men så har jeg altså glemt det selv og ønsker å rette opp det.Innlegget handler ikke om meg, men om de som har hjulpet meg.Så vær så snill og la det bli med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.