Gå til innhold
Arkivverket

[#21808] Kvar var Natanael Beatus Honnemor frå? Sørlandet?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Siri Ravnanger

Jippiii, der fikk jeg Kristine rett! Kvitterer med å love deg, Mariann, dersom du behøver det, en kopi av min bestemors møysommelig nedskrevne liste over Olaus' barn - , når de var født,hvem av dem som hadde barn etc. Har også et brev sendt fra en av jentene i 2. kullet til en av jentene i 1. kullet (min oldemor Herborg). Det er GØY å 'slekte' når man får så god oppbacking som man får her på Brukerforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Siri. Jatakk! Det var eit generøst tilbod!Mail adressa er mastokk2?online.noDet skal altså vera ein alfa-krøll :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Krk.bok for Stord(og Fitjar) fortel at Nathanael døydde 02.04.1825 gravlagt 7 dagar seinare.Det var understreka(berre han) i boka av presten?, difor fann eg han tilfeldig ved leit etter noko anna!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.