Gå til innhold
Arkivverket

[#21815] Død i Bergen ca 1915?


Gjest Olav Johan Styve
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Johan Styve

Eg kan ikkje finne når mi bestemor dødde. Ho var fødd 16.05.1889, uekte og døpt 08.09.1889 Signe Agnete. Far var Helle. Magnussen og mor Emilie Nilsen. I 1991 tellinga for Bergen er navnet oppgit til Signi Agnette Solem, i 1900 tellinga ernavnet endra til Signy Henriksen mora var da gift Henriksen). Prøver åfinne ut når ho dødde og kor vart ho gravlagd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun er registrert som død 15. desember 1915: LenkeHun var da 'Fhv. tjenestepige', og dødsfallet ble meldt av moren Emilie Henriksen.Ved folketellingen 1912 er denne familien registrert under Geble Pedersensgt. 22, og familien bestod av Emilie Kristine Henriksen, enke, født 1. august 1859, Signy Agnethe Henriksen, født 16. mai 1889, Nelly Kristofa Henriksen, født 29. mai 1893 og Hanna Karoline Henriksen, født 27. mai 1896,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her slo Yngve meg med knapt ett sekund.(men det var jo hyggelig å se at jeg hadde rett) Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.