Gå til innhold
Arkivverket

[#21840] Norway Genealogy Forum


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Da gjør du noe galt. Jeg har vært registrert her i flere år. Noen ganger har jeg glemt passordet , men har fått det tilsendt på min e-mail når jeg har hatt behov for det.Kan det ha vært et punktum e.l. som var skrevet feil eller glemt ut ????Om du gjør det riktig , skal det 'funke'.Lykke til!mvhTormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Merkeleg. Eg har svart på spørsmål i forumet i haugevis tidlegare utan å bli avkrevd noko form for registrering, men eg ser at eg faktisk ikkje har vore aktiv der dei to-tre siste åra, så det er vel noko som har skjedd sidan då?Uansett, eg kan ikkje sjå noko eg har gjort feil heller.. Og eg har som sagt prøvt to gonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei .Jeg prøvde igjen nå med å få mitt passord tilskrevet , og det tok 1-2 sekunder så var den i e-mail boksen min.Nå har ikke jeg prøvet å registrere meg på nytt , da jeg ligger inne med riktig e-mail osv.Fortsatt lykke til.mvhTormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Problemet ser ut til å vere så enkelt som at eg ikkje får epost i det heile teke i dag. Ikkje så mykje som ein einaste søppelpost sidan kl.09, det er eit sikkert teikn på at noko er gale hos Tele2, så eg får vente til i morgon og sjå kva som skjer då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.