Gå til innhold
Arkivverket

[#21843] 5 Lauritsen-brødre utvandret til USA etter 1900


Gjest Tommy Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tommy Paulsen

Alle disse skal ha havnet i Amerika. Ukjent destinasjon. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor de ble av ?Ludvig Lauritsen Teodor Lauritsen Marius Lauritsen Jens Lauritsen Arne LauritsenMin oldemor Martine Lauritsen tok navnet Larsen, kan det hende at hennes brødre også tok dette navnet ?Familien under FT1900 LenkeTakknemlig for all hjelp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ved å søke i Familysearch kan du finne når de døde. Alt du skriver der er fornavn, etternavn og fødselsår. Ikke noe mere.Jeg fant en Theodor Larsen f.14/11 1884, død mai 1963 Pennsylvania. Det var den eneste født 1884. Men jeg vet jo ikke om det er rette person da jeg ikke har fødselsdatoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N: Christiansen

Tommy, har du fødselsdatoene til disse? det er greit å ha, slik at vi kan evt. forkaste dersom vi finner noen med samme navn.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Har ikke gjort noen oppslag i kirkebøker, men hvis jeg tar utgangspunkt i innlegget til Berit Knudsen finner jeg følgende på FS:Ludvig født 17.jul 1882, Theodor født 14.nov 1884 Marius 3 alternativer: 1. Marius LARSEN - U.S. Social Security Death Birth: 10 Aug 1887 State Where Number was Issued: New York Death: Aug 19672. Marius LARSEN - U.S. Social Security Death Birth: 9 Apr 1887 State Where Number was Issued: Iowa Death: Jul 19693. Marius LARSEN - U.S. Social Security Death Birth: 30 Aug 1887 Issued: Wisconsin Death : sep 1982Når det gjelder Arne og Jens er jeg ganske sikker på at de som er nevnt er korrekte. Arne og Jens er oppført med etternavn Båtnes, og gårdsnavn under FT 1900 er Baadnestranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.